21 Şubat 2013 Perşembe

akşam çayı menüsü vol 2:)

Geçen hafta benim pek kıymetli eczacı arkadaşlarım akşam çayına bize geldiler.Yaptığım pastaları instagramda gördüklerinden paylaştığım tüm pastalardan istediler:)Bir gece öncesinden başlayarak hazırlıklarıma başladım.Masamızın genel görünümü böyleydi.Arkadaşlarım kız ağırlıklı olduğundan pembe bir masa hazırlamayı tercih ettim.







Menüme gelince çilekli yaşpasta,buzdolabı böreği,fıstıklı koko,mozaik pasta,cocopopslu pastacık,havuçlu toplar,saçaklı poğaça ve süslü cupcakelerdi.Unutmadan bir de mantı vardı,sağolsun onu da annem gönderdi:)




Masanın önündeki pastayı ben yapmadım:D Sevgili arkadaşlarım getirdi.Aslında yaptıklarımın tek tek fotoğraflarını çekecektim ama unutmuşum telaştan:( 




Ben fotoğraflayamasamda üşenmeden tek tek hepsini sosyal mecralarda ''Ömür'ün Mutfağı''diye paylaşan arkadaşımdan aldım:)




Patatesli rulo börek,en sık yaptığım börektir kendisi:)Eski bir tarif ama tadan herkes beğeniyor bende sürekli yapıyorum.Tarifini isterseniz burdan:) alayım sizi...


Bunlarda havuçlu fındıklı toplarım:)Çok sevdiğim tariflerdendir,yapımı hem pratik lezzeti ise garanti:)


Gecenin yıldızlarından çilekli kakaolu pasta:)Çilekle pasta süslemeye bayılıyorum ben,pastaya çilekten daha çok yakışan ne var ki başka:D


Buda cocopopslu pasta:)Tadanlar çook beğendi,bir pasta hem bu kadar kolay hem de bu kadar lezzetli olabilir:)




Bu kadar bayan misafire süslü cupcake yapmazsam olmazdı:)Ama bu cupcakeleri kimse yemeye kıyamıyor yaa(: Bir daha çok süslemicem.Biz arkadaşlarımızla çook keyifli bir akşam geçirdik...İnsanın sevdikleriyle vakit geçirmesinden daha güzel ne olabilir ki zaten..Keyifli günler herkese...Sevgiler


57 yorum:

yasemin uzunoğlu dedi ki...

aman allahım o nasıl güzel bir sofra öyle :) çayı koyun geliyorum :)

ömür inandı dedi ki...

sevgili yasemin guzel yorumunuz icin tesekkur ederim buyrun gelin size de yaparim:)

derya SEZGİN dedi ki...

Canım o masada misafir olmak varmış hepsi harika ellerine sağlık,sevgiler

ömür inandı dedi ki...

cook tesekkur ederim sevgili derya;)adanaya gelin siz oda olur insalah sevgiler

HAYATBÖYLEBİŞİ dedi ki...

Ya ömür hangi şehirde oturuyorsan bende oraya taşınıp senin arkadaşın olmak istiyorummm:) o nasıl bi sofradır nasıl bir albenidir, bayıldım..ellerine sağlık..

ömür inandı dedi ki...

adanadayim tatlim:)gell sende
tesrkkurler cicim

pembe mor alg dedi ki...

masan tablo gibi Ömürcüm ya
maşallah
orda bi kelebek gördüm sanki:)

BOŞNAK KIZI dedi ki...

canımm harika bir sofra olmuş yine cupecake'ler nefis görünüyor ellerine sağlıkk :)

ömür inandı dedi ki...

duygucum saol tatlim:)evett krlebek var orda evimde bi suru var hemde optum seker

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

rüyamda bile göremem böyle sofra sanırsam:)
tatlıya bayılırım ve bu masada benim bayılacağım bir sürü şey var!konuklarınız çok şanslı bence,onlar yerinde olmak isterdim :)

Gurme Şirine dedi ki...

pembiş masa örtünede masanın üstündekilere de bayıldım :)
hele o cupcakeler yok mu beni benden aldı :))
kız masada ne kadar çok tatlı çeşidi var :)
gecenin sonunda kesin tatlı krizine girdiniz :))
ellerine sağlık tatlım :)
valla gözümüz gönlümüz açıldı :)

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Ömür naptın sen bu ne çeşit,bu ne iç açıcı bir sofra
eline sağlık arkadaşım

Eyup Yiğit Kartal dedi ki...

Ayy çok güzel ama bunlar annem ağzı açık kaldı:(
O böyle şeyler yapamıyor ama :(Şimdi benim de canım istedi:D

Sevimli Mutlu Huzurlu dedi ki...

aAyy pembiş pembişş olmuş ne şirin olmuş o masa öyleee :)
Ellerine sağlık canımcımm

ömür inandı dedi ki...

bosnak kizi saol cicim:)

ömür inandı dedi ki...

eylulcum tesrkkur ederim cnm guzel yorumun icin adanadasin sende dimi yapayim sanada:)sevgiler

ömür inandı dedi ki...

gurme sirinem saol sekerim:)tatliya kimse hayir diyemez dimi ama optum cicim

ömür inandı dedi ki...

yasemincim cok tesekkurler canim;)biseyler yapmaya calustim iste sevgiler

ömür inandı dedi ki...

ayy caniniz mi istedi kusura bakmayin:)tesekkurler yirumunuz icin annenize de slmlar sevgiler

ömür inandı dedi ki...

canim benim cok tesrkkur ederim:)

selma tamer dedi ki...

hangi bırıne bakacağımı sasırdım cupcake tarıfını ısterız tabağınada ayrı bayıldım

ömür inandı dedi ki...

selmacim tarifi en kisa zamanda ekleyecegim cook tesrkkur ederim

acemi gelin dedi ki...

amanın o neydi öyle
tatlı krizi
hepsi harika keşke bende eczacı olsaydım ve sizin arkadaşınız olsaydım ve orda bende olsaydım
ne kadar çok şey istedim öyle
ellerinize sağlık bu arada kadehleri ters çevirip mumluk yapma fikri çok hoşuma gitti eşime hazırlayacağım doğum günü sofrasında kullanabilirmiyim fikrinizi
sevgiler

Elifle hayata dair dedi ki...

Eline sağlık ömürcüm sofran harika görünüyor :)

ömür inandı dedi ki...

acemi gelinne guzell yazmissiniz cook tesrkkurler tatlim tabiki kullanabilirsin tatlim bende pinterestte gormustum zaten cok sik duruyor sevgiler

ömür inandı dedi ki...

elifcim saol tatlim:)

nevininyemekleri dedi ki...

Ömürcüğüm hangisine bakayım şaşırdım bende sana çaya gelmeye karar verdim. Ellerin dert görmesin arkadaşım. Sevgiler:))

ömür inandı dedi ki...

nevincim cook tesrkkur ediyorum:)gel gercektende beklerim cnm sevgiler

Aycelce Hayat dedi ki...

''sen beni öldürcen mi çıldırtcan mı canım '' parçasını sana armağan ediyorum :)

emeğine sağlık

ilkmuh dedi ki...

cupcakeleri yemeyin:(((

ömür inandı dedi ki...

cok tatlisin ayselcim:)tesrkkurler

Hayat Mutfakta Güzel dedi ki...

çok cici, şeker bir sofra olmuş, ellerinize sağlık, pembe pembe çok hoş...

ömür inandı dedi ki...

ilk muh kimse yemeye kiyamiyir onlari:)dekorlar masada

ömür inandı dedi ki...

hatat mutfakta guzel cook tesrkkur ediyorum:)

SeaBelle Cinar dedi ki...

Allahımmm tam benlik masa, gelsin tatlılar gitsin pastalar, ohhh mumlarda var daha ne isterki kızlar :) ayy bi an şair gibi olmuşum :D ellerine sağlık ömürcüm sevgiler

cecilia dedi ki...

masanın güzelliği ayrıı cupcakelerin güzelliğiiii ayrı beni benden aldı desem yerii bu pembişler :)

ömür inandı dedi ki...

seabelle cecilia çook taesekkür ederim:)beğenmenize sevindim öpüyorum

fundaModa dedi ki...

mmm çok lezizzz....

mavii dedi ki...

Çok tatlı bir sayfaya geldim sanırım umarım tatlı krizine girmeden çıkabilirim merhabalar ömür:)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

evet adanadayım canım,bu sofranı kanlı canlı görsem ilk yapacağım şey uzun uzun fotoğrafını çekmek,sonra da hepsini tek tek yemek olurdu :)

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ne kadar şirin bir masa,pembe masaörtüsü başlı başına bir güzellik zaten
O tatlılar nedir,hepsi birbrinden güzel
Cupcakelere bende kıyamazdım sanırım yemek için okadar güzeller
Ellerinize sağlık,sevgiler:)

Şükran Ünal dedi ki...

sevgili Ömür bu muhteşem sofrayla seni de tanımış olmaktan mutluyum herşey çok şık psmmenin en güzel tonlarıyla yer almış hep tatlı var ve hep tatlı olsun hayatınız. güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiler.

ömür inandı dedi ki...

eylulcum bi gun gorusuruz belki:)sanada yaparim severek
tekrar tesekkur ederim

ömür inandı dedi ki...

pumpuli cok tatlisiniz:)cook saolun
sevgiler

ömür inandı dedi ki...

sevgili sukran hosgeldiniz cookk tesrkkurler guzel yorumlariniz icin

ömür inandı dedi ki...

fundacim thanks:)

ömür inandı dedi ki...

mavii cok sekersin:)hosgeldin cicim tatli candir:)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

inşallah canım :)

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir sunum ve harika bir menü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

Didem Özkan dedi ki...

Gerçekteen tam kız sofrası olmuş :)
Herşey çok şirin, çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Çok sevgiler :)

ömür inandı dedi ki...

mutfaga buyrun cok naziksiniz tesekkur ederim:)

ömür inandı dedi ki...

didemcim saol cnm:)sevgiler

gun koseoglu dedi ki...

Cupcake ler benım olsun hemde hepsi:) bende susam sokağındaki kurabiye canavarının "cupcake canavarı" versiyonu olayım olmaz mı :))
evleniyorumm.blogspot.com

mehtap dedi ki...

harika, eline koluna sağlık canımm,ne güzelliktir bunlar..

ömür inandı dedi ki...

olur bence cupcake canavari pek sevdim:)tesekkur ederim guzel yorumunuz icin sevgiler

ömür inandı dedi ki...

mehtapcim saol tatlim:)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Masa muhteseeem mamalar harika gorsellik sahane amaaaa ee bu yorumada cocopopslu pastanin tarifini verirsin artik heralde canim:-) :-) :-) :-) :-)